Манджички XD

Чет'ри сезона

Публикувано изображение
т.к. карам на аритмия тези дни Публикувано изображение и не ми се пише и тук... ми няма Публикувано изображение


Инспирирано от Публикувано изображение


am-am: ПП: Струва ми се, колкото по-велика е една творба, толкова по-бледи остават думите под нея. Това се опитах да обясня и на Медузата...

Магарето:
Не съм съгласен.
...

am-am:
Публикувано изображение
пак ли обърках темата...


Винаги ли рецитираш поезия докато правиш секс.

Като си говорим за неработещата функция по вграждане на swf...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение



fedora: Това да не е продължението на "Докато свят светува"? По-кратък сценарий дали има? Публикувано изображение

sdry: Преди имах съмнения, но вече съм убедена!...

am-am: това не го разбрах, сигурно от стреса Публикувано изображение

всеки работен ден ми съкращава живота с 8 часа...

иначе всички ви бия по кратка тема Публикувано изображение


am-am: за историята без думи ли sdry?

няма как, има ограничение от 30 изображения, говори с Калин Публикувано изображение, ако отпусне до 300 ще си помисля да сделам нещо Публикувано изображение

лелей, това фрустрацията е неприятно нещо... Публикувано изображение даже магарето не ми съчувства...


sdry: Не.

Вземи напиши нещо кратко, ясно, интересно...
Сложи и някоя друга снимка, ако щеш...

Е, ако искаш внимание де.
Ако е "изкуство зарази самото изкуство", мисля, че се справяш достатъчно добре.
За повече внимание, се иска мааалко повече ;)

Например напиши статия за... мен!... хахаха....

am-am: Първо, няма как да напиша нещо кратко, па макар и с енциклопедична стойност, когато обхващам период от 27 000 години с изчерпателност, нагледност и яснота каквито няма в нета.
Второ, подзаглавията ти говорят, че вместо да напиша десет "ясни и интересни" теми, предпочитам да ги обединя в една такава, от което не мисля, че страдат, а само печелят. И изобщо не разбирам непрекъснатата ти критика, че уж пиша много дълго, след като твои теми са едва с 30% по-дълги от мои, а обхващат случки от един следобед и след като блогът ми е най-четеният в Калдата.


sdry: Как го изчисли, аз изкарвам, вече за трети път - 31,20 %

Ми, ок - пиши си колкото и каквото искаш, ама не се оплаквай после...
И, един мой следобед викаш... Ела един "следобед" с мен и ще разбереш за какво иде реч ;)

Хайде, не се цупи сега и е готино, че държиш на своето, макар без достатъчно аргументи.

am-am: Копирах твоя тема в Word и видях от колко символа е. Не умея да съм голословен.

Сестричката: Това мерене на .... ми хареса. ;) Я да видя можете ли да си премерите и други нещица .

am-am: колко ни тежи интелектуалният багаж, примерно Публикувано изображение

am-am: леле, много ми е зле, имам тахикардия, затруднено дишане и съм написал как се чувствам с "о" Публикувано изображение


Виж мнениетоam-am написа на 03 май 2010 - 10:45 :
с много клюмнали оши...
Магарето: Щом все още пишеш - значи не си чак толкова зле.
Вместо думи като "тахикардия" можеш съвсем спокойно да напишеш - "ускорен ми е пулса", защото мога да ти задам въпрос от сорта - като имаш тахикардия, каква точно е тя - камерна или надкамерна ?

p.s. спокойно -и аз съм така, и то от три-четири дни.Само дето и кихам,и кашлям, и пръцкам на всичкото отгоре.

am-am: но си е прединфарктно, не ми подскача като по време на сесия, но мога да го чуя


Trichocephalus  :
Щом все още пишеш - значи не си чак толкова зле.

тук си адски прав, както и Hlevoust веднъж писа в темата "Имате ли свободно време", щом я чете и пише нещо, значи има...

Trichocephalus :
.... можеш съвсем спокойно да напишеш - "ускорен ми е пулса"...
мога само неспокойно да го напиша Публикувано изображение

Trichocephalus  :
p.s. спокойно -и аз съм така, и то от три-четири дни.

ама аз не поркам и не пуша Публикувано изображение

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вмъкване на картинка - [im]нейния адрес[/im]

:01   :02   :03   :04   :05   :06   :07   :08   :09   :10   :11   :12   :13   :14   :15   :16   :17   :18   :19   :20   :21   :22   :23   :24   :25   :26   :27   :28   :29   :30