Манджички XD

Вие сте деца на 90-те, ако помните....

Вие сте деца на 90-те...  ако от детството си помните...

помните и...

и освен това...




Това беше времето...
- преди data.bg . . .
- преди домашните компютри и Интернет. . .
- преди mp3 плейърите и iPod-ите . . .
- преди PlayStation2 и X-BOX . . .
- преди Spongebob . . .
- преди мобилни телефони и скайп. . .
- преди чалгата.

Когато всичко се уреждаше със:
- онче-бонче, счупено пиронче.
- камък, ножица, хартия.
- ала-бала ница.

Когато игрите не се захранваха с електричество:
- Стражари и апаши.
- Фунийки.
- Картошка
- Народна Топка.
- Судже.
- Истината или Риска.
- Ръбче.
- Дама.
- Не се сърди, човече.
- Бесенка.
- Крави и бикове.
- Челик.
- Игра на пържоли.
...

Нашето детство...

Вие сте деца на 90-те, ако тези спомени предизвикват болезнени спомени.

Нека това ви накара да си спомните за приказното детство което всички сме изживяли.



За най-стар източник засега, откривам data.bg от 8 април 2009, но все още търся оригиналната статия.




И коментари...
това е баси фрустриращата тема http://www.laymark.com/i/m/m035.gif
добре, че онази депресия Федорка я няма, че и без друго го избива на моцартовата лакримоза...

Ето ги милите... колко дъвка съм изял, заради тях...

Публикувано изображение

По онези времена се чакаше с дни за 2 минути "Ну погоди" Публикувано изображение, така че фантазията работеше на мах. Всеки самоуважаващ се селянин или временно пребиваващ в селка обстановка се чувстваше длъжен да даде своя принос в строежите по дървета и шубраци, с подръчни инструменти като дъски, брезенти, зачулени каруци и найлонови биваци. Това беше ЛИЧНАТА крепост, обител на друго измерение, независимост и свобода.

Публикувано изображение



Трупането на имане, беше друг признак за буржоазен повик у скучаещата дичурлига. Значките на килограм, всякакви екзотичти опаковки на вкусотии пренасочвани от познат на границата, задължителната матрьошка, кибритени кутийки (не са като сегашната скука), монети в изобилие, капачки и общо взето всичко що би попаднало в полезрението на една сврака - лъщящо и достатъчно леко да се отлети с него.


Публикувано изображениеПубликувано изображение


Я, детски анимации от старата школа.




Малина, отдавна констатирам това явление, но от няколко дни си водя статистика. Хората вече не бягат. По улиците все вървят!?
Аз редовно си забравях школите и бягах до вкъщи и обратно. Далечко беше, няколко километра и оттогава се научих да бягам без да почивам.
Във филмите от този период всички деца бягат. В днешно време - не. Всичко върви като умряло.
Помня и времената когато имаше един вид вафли. Обикновените. Нямаше 100 вида кроасани и сладки. Сигурно затова на особена почит бяха стоките съдържащи захар. Зачезна захарното петле и захарният памук.
Публикувано изображение

И сладоледът се изроди. Вече не е във вафлени кори, а мутира във чаши и го бодат на клечка.

Публикувано изображение

Вече не го правят с мляко, но компенсират с емулгатори и боя. И тази новина, че 7% от трапезата ни се състои от ГМО храни... дядо ми купуваше вафли всеки понеделник. Аз ги унищожавах до вторник и със зор си кътах до сряда-четвъртък. Представете си ужасът ми, когато понякога забравяше да купи в понеделник...


даа... сега се сетих... това беше времето на хобитата. Беше модерно всеки да си има хоби и занимавка някаква. Труд и творчество много се ценеше и да направиш нещо с ръцете си беше мисия за деня. В краен случа беля Публикувано изображение

Публикувано изображение

изплуват ми имената им... Публикувано изображение

Публикувано изображение



spoiler :



Барбароните
Белият зъб
Буревестниците 2086
Видия и вълшебната корона
Грижовните мечета
Джейми и вълшебното фенерче
Доктор злобил
Инспектор Дюдю
Инч Хай – Частен детектив
Кадилаци и динозаври
Карлсон, който живее на покрива
Капитан Планета и планетяните
Котаракът Леополд
Макс и Мориц
Малката русалка
Мариaн Първата
Мечето Ръкспин
Мечо Пух
Мишел Ваян
Ну погоди!
Патето Яки и Чопър
Патешки истории
Педя човек - лакът брада
Пинко – Розовата пантера
Плодчетата
Попай моряка
Приключения в Космоса
Приключенията на Боско
Приключенията на гумените мечета
Принцеса Абрикотин
Пумукъл
Пчеличката Мая
Семейство Мейзга
Семейство Флинстоун
Смехораните
Смърфовете
СтарКом
Старла и сияйните ездачи
Сънчо
Таз
Тайнствените златни градове
Том и Джери
Ум, Белият делфин
Ферди Мравката
Чебурашка и крокодилът Гена
Чернокрилият паток
Чип и Дейл – Спасителен отряд
Чоко и Боко



Trichocephalus: лили съм се много напил или не помня добрем, ама по мое време билитчето за рейса беше 30 ст.
а може и тиу да си по-дърт от мен -колй ли пък те знае ?!

Напил си се.

Мда. В момента съм на 36м нали ? 36+2/2 = 19.Това е.

(36+2)/2 = 19

Во Македонија најслаба оценка е 1.
Недоволен (1)
Доволен (2)
Добар (3)
Многу Добар (4)
Одличен (5)

Не съм доволен от теб Публикувано изображение

Я да`н съм математик, бря ? Я одя по къра и паса оФсите на ората, и къртя бабинец Публикувано изображение
мръсник :)

Публикувано изображение Публикувано изображение нещо да кажеш...

Не търсете логика там където я няма. Липсва ми онова магаре, ще трябва да го търся...

5 коментара:

  1. ПП: Хахахха, Pro, гледай, даже поленцата за чекване са ми активни, само дето никъде не може да се гласува :17

    ОтговорИзтриване
  2. леле човееек :) това ме върна в детските ми години :) евала, страхотен пост :)

    ОтговорИзтриване
  3. този пост заслужава много повече...тъжно ми е че идните поколения няма да имат дори възможност за пододен тип "детство"

    ОтговорИзтриване
  4. Спойлерът работи на 6. Доказвам:
    http://profruit-test.blogspot.com/2010/10/test.html

    Копираш кода от темата. Махаш коментарите. Кодът поставяш в темата в режим HTML. Сменяш вълната с твоята, тоест, тъпчеш я.
    Ако не запали, казах ти, сложи един празен див отпред и отзад.
    <div>
    код за спойлер от темата
    </div>
    Гаранция Франция,

    ОтговорИзтриване
  5. За спойлера още не съм сложил онова ajax.googleapis.com... При опит да редактирам ми извежда онези съобщения за липса на приставки, както писах в тестовия блог. Не обичам така, пиша го правилно, а се закучва. Затова си смених аватара, вече съм норка [im]http://www.laymark.com/i/m/m082.gif[/im]

    ОтговорИзтриване