Манджички XD

За Chain Reaction

Диалог между едно кученце Публикувано изображение и едно магаре Публикувано изображение:

Заглавие: бе туй Чейни...


онуй дръпнaтото написа на 31 януари 2010 - 18:57 : то сакън да не заговориш някой и вече не ти говори Публикувано изображение
Trichocephalus написа на 31 януари 2010 - 18:29 : :)
онуй дръпнaтото написа на 31 януари 2010 - 17:20 : ходатайствай, нидей злорадства
издъни се с маминка, остави ме без брат и сестра, длъжник си ми Публикувано изображение
Trichocephalus написа на 31 януари 2010 - 17:19 : не съм :)
онуй дръпнaтото написа на 31 януари 2010 - 17:15 : не си се издънил или не си ходатайствал или не си ми длъжник?
Trichocephalus написа на 31 януари 2010 - 17:12 : ахам :)
онуй дръпнaтото написа на 31 януари 2010 - 17:11 : хубавите ябълки - магарета ги яли... Публикувано изображение
Trichocephalus написа на 31 януари 2010 - 17:10 : Ябълките са за прасетата, а за тях не отговарям какво друго правят.
онуй дръпнaтото написа на 31 януари 2010 - 16:58 : всяка зима Мечо Пух, като истинска мечка заспиваше зимен сън...
всяка зима Прасчо, като истинска свиня, се възползваше от това...
и писах, пък не ми отговори ):


Гледай го, моля ти се как се назландисва на благоразположението на Чейни http://neg7ya.bay.livefilestore.com/y1pXShcgM2Jswflot0nwfA2SVGyEzSt1578YXK24XRJkbP_y96YGiQNbRJ9ypyIW5FffmP0zrTO234gMK5qtVC3uA/EM_YoCi191.jpg

Виж мнениетоTrichocephalus написа на 31 януари 2010 - 16:19 :



Публикувано изображение



... събрали се онуй дръпнатото, медузата архитект и дока (Трихо), и започнали да спорят коя професия е най-древна.
- Когато Бог е създал Ева, той я е направил от реброто на Адам. - важно се обадил Трихо - Това е сложна операция, немислима без докторска намеса! Публикувано изображение
- Да - отвърнала Медузата - но преди хората, Господ е създал Земята. Как мислите е създаден този баланс и откъснат от хаоса? Тук пръст има някой инженер! Публикувано изображение
- Хубаво, ама... - промърморило онуй дръпнатото - кой мислите, че е създал хаоса... Публикувано изображение
Когато онуй дръпнатото починало (то има няколко живота, не бой се Публикувано изображение) се отправило на небето Публикувано изображение където го очаквал Св. Петър. Отдалеч му извикал:
- Влизай, това е най-малкото което мога да сторя за теб!
- Но... - смутило се онуй дръпнатото - каква толкова добрина съм сторило?
- Напусна Земята...

Тези които ме познават поне мъничко, знаят, че живея кучешки живот, верен съм като куче, а когато хвана кокал не го изпускам. Затова тука дигнах кръвното на бая народ, а сега развалям съня на една самозабравила се даскалка със синдром Голяма уста, съчетан с последен стадий на непогрешимост.




Но, да поговорим за Chain Reaction.
Публикувано изображениеВерижните реакции добре описват човешките взаимоотношение. Днеска не пускаш секс на гаджето-утре се дзвери в някой форум. Днеска не ядеш, утре си гладен. Днес говориш за ценности, утре в Интернет има морал.
Главен дял разглеждащ верижните реакции е квантовата физика. Нагледен пример за реакция възможна на атомно ниво е таз':
Публикувано изображение
Същата стихийна вълна се усеща при влюбването или гневът - взрив от хормони, коктейл поразяващ цялото ни тяло и разстилащ пелената на неовладяност изваждаща ни от строя.
Помните какво е да си fall in love, нали? Публикувано изображение - идва изневиделица, удря те и после имаш главоболия и влошена памет Публикувано изображение
А какво е нужно за една верижна реакция? Ами нещо което си тежи на мястото, примерно уран или плутоний.
Атомните ядра на тези вещества при среща със свободно летящ неутрон го поглъщат, изпадат в нестабилно състояние и се разцепват на две нови ядра. При разцепването излитат и няколко свободни неутрона. Хмм... Публикувано изображение Значи когато ядрото срещне някой с нулев електрически заряд, тогава следва разпад освобождаващ огромно количество енергия и още двама които да предадат "идеята". Ефекта на доминото ще си свърши останалото.
Публикувано изображение
Естествено не може и без жертви. Еволюцията помни безброй издънки които не са оцелели, но това е малка цена, когато на карта е поставено оцеляването на идея пропагандираща доброто на всички.
И тази тема е в категория Анатомии, защото също като дисекцията, изследва вътрешните порядки и оперира с откровена реалистичност. Анатомия на приложната квантова физика.

"Ако съберем достатъчно количество атомно гориво на едно място, толкова че средният брой на разлитащите се неутрони от едно разцепване, които се сблъскват с други ядра да е над 1, ще започне верижна реакция - във всеки следващ момент броят на летящите неутрони и разцепващи се ядра ще се увеличава. Този процес се нарича верижна реакция, а събраното количество атомно гориво - надкритична маса.
При пълното разцепване на 1 кг плутоний се отделя толкова енергия, колкото би се получила при взривяването на 20 хиляди тона тротил.
"
Публикувано изображение Публикували сте по-голям от разрешения брой цитати, пфф...
Значи това значело да се разцепиш от кеф Публикувано изображение


В университета имахме доста спорове дали най-популярният мъж в лекциите по математически анализ е Фермá, но за най-споменавана дама, нямаше съмнение - майка му.
Корелационният принцип Публикувано изображение е залегнал в битието на човека така както неочукано свинско между зъбите. В смисъл нужен е много бой за да се изолира общественото съзнание на индивида и се освободи самосъзнанието на личността. Стадото винаги е доминираща регулативна спирачка в илюзорната представа за свобода, внушена от ранното детство под формата на морал и съвест. Ако не изпапкаш всичко си непослушен, това го знае всяко дете. И тъй, тъпче се детето с готови отговори, за да не му се налага да ползва РС-то в главата. Градят се тухли на новото общество.
Макаренко казва, че в България се учи всичкология. Бавните ги ръчкат да настигнат останалите, а на бързите им дърпат кантърмата. Интересни са и аналогиите с националният български танц - хоро. В него танцуващите са с еднакви носии и танцуват синхронизирано в жива верига. Верига от съдби преплетени в една идея - унифицирането. Четох, че хорото било средство да не изпъкнеш с нещо, да не се набиеш на очи по време на турското иго.
Тука бая потрих, защото се онесох Публикувано изображение




Имаме класически любовен триъгълник:
Публикувано изображение


Аз, Чейни и еволюцията. Тя не ми цени банана Публикувано изображение и аз се депресирам и фрустрацията ми изби в тема Публикувано изображение



Като си говорим за емотки които бавно се зареждат, ето най-откачената която съм виждал:

Публикувано изображение


От зората на живота Публикувано изображение е заложен инстинкта за преследването като средство за препитание и чифтосване. Когато тези нужди се задоволят, остава като мотив единствено чистото удоволствие. Убеждавам се, че преследването на една цел носи повече удовлетворение и адреналин от нейното постигане. Лошото, дори на хубавият край е че е край, не мислите ли Публикувано изображение
Така че, подкрепете ме Публикувано изображение да спечеля Чейнито, но не се старайте много, защото всичко ще свърши много бързо Публикувано изображение










До 10 цитата. До нам си колко изображения. В bg-mama последната ми (и първа) тема я разбих на 10-а части, защото поддържа само до 50 000 символа. На къде върви света...
Виж мамо, какво си ми писала при първата готвачка ТТ:
Ама си голям 'убавец :biggrin: Лично аз ще те подкрепя (за каквото и да иде реч), ама имам лекинки опасения, че ще развалиш момичето :blink:
Точно преди година бяха много добрички с мен, виж какво писах:
аз с нея няма де се дърпам Публикувано изображение

Брее, много сватовници на тоя свят, стоплихте ми сърцето Публикувано изображение
Сестричке, много харесах това с Йовковият разказ*, и за златната ябълка също, ама много, да знаеш Публикувано изображение
*  - 1. Хубавите ябълки, прасетата ги ядат. Изводът е, че щом ти се хапва хубава ябълка, а не някоя червива или загнила, обезателно трябва да станеш прасе. Иначе пак пропускаш шанса си.
2. Хорото не е баш начин да останеш незабелязан. Иначе откъде ще дойде народната мъдрост " Който се хване на хорото, трябва да го играе докрай". Значи това е възможността, хващайки се там, да устискаш до края и да отговаряш на темпото и правилата на другите играчи. Ама се чудя, що се кахъриш за хорото, като твоята игра е като надиграването на Христина и Дъбака от Йовковия разказ. Засега обаче достойна Христина не съм видяла. (А може и да се появи изневиделица.... знае ли човек?)
diadia, то и първа употреба си знам, че няма гаранция, ама обещавам да не се стига до рекламации xD 
Ей та веднага  и тебе (пари пак искаше http://www.laymark.com/i/m/m158.gif, тя даже на училище ходи защото и плащат): Така значи.... за мен няма нищичко, а? Публикувано изображение Аре у лЕво, повече не си ми приятел Публикувано изображение
Шушко, Петинка, дължа ви масажче, 2 бири и водене на кино Публикувано изображение
И вкара драма: Той вече я е развързал (кесията) - я гледай какво става... масажчета, кинце, биричка, а за нас - връвта от кесията Публикувано изображение
И аз те увещавам: у Евро не щеш ли Публикувано изображение
ще си кръстя второто дете на тебе, имаме ли сделка Публикувано изображение
И ти склоняваш http://www.laymark.com/i/m/m151.gif: Добре, имаме сделка, гласувах (само да не се окаже, че вече второ дете имаш, че е кръстено, а пък ти не знаеш хахаха)

Вили, отпреди да остарее:
:lol6:

Имаш моята абсолютна подкрепа :)

И моята адекватна реакция: Вили, говори ми в литри винце и рибица Публикувано изображение
После викам Мармаладената фея (но се обажда друга фея): и си чакам орисницата още Публикувано изображение
до кога ще се ошумоляваш...
diadia: Кой ме извика :ph34r:
онуй дръпнатото: много орисници станахте, ще трябва да правя много деца да ги кръщавам на всички ви Публикувано изображение
Даже DeadSmurf ме хариза от раз: Въх, аз нинам защо, ама ми е странно кака ти Чейни защо още не се е включила. Иначе, ако нея й се иска едно таковата... еми шъ тъ дам, що да не те дам. Айде да та мята на рамо и да те завлича :)
онуй дръпнатото: как лесно ме прежали Публикувано изображение
Но после се разкрива заговорът, конспирацията ръгната в колелото на любовта и Шекспир вече може да ходи да яде ряпа.
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
не само, че не е предала думите ми, но и ги е изтрила......... 





18 коментара:

  1. zaradvah se na tvoja komentar :-)

    http://design-elements-blog.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Айм хепи то хиър ит :01 - I'm happy to hear it :01
    The beauty is international language [im]http://www.laymark.com/i/m/m024.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  3. Нали ти казах: аз съм като солта за готвачките:04, ама понякога ими идвам в повече.

    ОтговорИзтриване
  4. Днес Вадим дойде с нов велосипед рано сутринта. Това означаваше, че не е ходил да чисти банани. Дойде да каже, че напуска. Оставам изцяло сам. Този развой на нещата се оказа в плюс за мен. Признаха ме за доктор. Направиха ме главен ръководител на завода. Станах на себе си началник, а още превантивно ми вдигнаха заплатата. Това е трик. Страх ги е да не последвам примера на Вадим, а аз ще го рано или късно. След Вадим дойде Томек. Той прилича на Камен Во. Томек е архитект и показа проекта на завода. На момента за плащане се скараха и Томек си отиде обиден. След него дойде електротехника. Той е индиец. Ходи с очилата на "Кобра" (в главната рола С. Сталоун) и безйболка с надпис NY. Превеждам си го като New Yakoruda. Разбрах му името и то е Дуду Топаз. Всички идваха по една причина - разширението на завода. Всички се навеждаха за да преминат в Джон Малкович. Аз още не съм бил в Джон Малкович. Давид не знае кой е Джон Малкович и обясняваше, че ги превежда в покоите на Карабас. По едно време дойде и Игор. Той влезе с джипа си тойота вътре в завода. Целият татуиран и ми напомни за "борците" от преди десетилетие. Игор е изпълнител на проекта и той ще направи "хуйните" за не повече от седмица. Нормално. Тук ако не лъжеш - си вътрешно. По едно време ми се повръщаше. То всичкия разговор се оформяше от думите: блядь, хуйня, пиздец. Разбира се появи се и някакъв мутант с златни зъби. Той отговаряше за климатиците, но и неговия речник не бе по-богат.

    етикет: Страната на чудесата (ерец ха плаот)

    ОтговорИзтриване
  5. [im]http://www.laymark.com/i/m/m071.gif[/im] на кого ни оставя Вадим???
    "... а още превантивно ми вдигнаха заплатата..." - често го повтаряш [im]http://www.laymark.com/i/m/m131.gif[/im]
    В шок съм от новината, даже блядовете бляднеят пред историята с напуснатият кораб-майка. Хареса ми ответната реакция - напуска лявата ти ръка и ти дигат заплатата :24
    При мен няма нищо интересно. Като права линия на ардиограма. Шефката ми се кара вчера цял час за нещо за което не бях виновен и сега и да видя масово самоубийство, ще го приема с равнодушия. Съквартиранта си забравил паролата и си играя с ERD Commander-а, добре че е той душата, да ме стимулира да учи нови неща :20 - вандализъм и креационистичен възглед върху това притежание ли ни е реброто и има личното му пространство почва у нас. С хубава почва цъфти, ама като завърже и отеснява. Не знам, май прекалих с метафорите, или просто живота е една метафора на изпит за който се подготвяме, но прижеве няма да ни подложат на него.

    поздрави

    етикет: същият

    ОтговорИзтриване
  6. е!и кво? [im]http://laymark.com/i/m/m113.gif[/im]
    къде е извиненеието за непросветените относно действащите лица в пиесата?
    и как се коментира туй дет не може да се коментира?
    поне някаква легенда с главните роли да бе сложил някой...
    някъде някой намеква за клонирани...
    друг открито реве за подкрепа на изоставени...
    ако сте го закъсали за "пресни плодове изеленчуци"...помислете дали не сте били в неподходяща фаза на луната- то си има дни кога да се консумира едно и кога друго...и в Кама сутра го пише! [im]http://laymark.com/i/m/m155.gif[/im]
    ако не си Суфи или Факир (експерт по тантристка любов) хич не се и залавяй да променяш нагласите на девойките
    като себуважаващ се вид заложи на премъдростта да изчакащ както казва Амлет от долно Туткаво:
    "да ми паднеш някъде на сгода ще да видиш, мило либе, що ще те погодя!"
    ...та така- аз ще се върна пак да разбера..погодили ли си го ил що...? за Чейнито викам-да кажеш какво е станало,че кат гледам датата Темата може и да е изфирясала вече, ама ако съдя по себе си и "менеподобните"- всичко мож да си е актуално и реално [im]http://laymark.com/i/m/m055.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  7. Това е "Просто В" - http://myvioletmoments.blogspot.com/
    Тя ми сложи сърцето в пасатора, а иначе хубаво готви. Аз мога само да дробя, ама сам си го сърбам накрая. Писаха ми, че не ми била подходяща, ама аз не хващам вяра, защото съм гастроном, а това ограничава изборът ми до малка бройка. Мъка [im]http://www.laymark.com/i/m/m014.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  8. видях адреса
    и писах, доста писах, но котката изтри всико! само с 1 лапа! [im]http://laymark.com/i/m/m158.gif[/im]
    сега приех това като знак и реших да не пиша, май много откровена бях станала между редовете!
    ще мълча- ако взема да сменя попрището, значи съм отишла да играя тенис на маса- Завинаги!
    ....багетите бяха страхотни- и тези отляво на снимката, и тези отдясно... [im]http://laymark.com/i/m/m158.gif[/im]
    тях къде ги слагаш в пирамидата на Маслоу?
    аз я ползвам за да се пързалям по нея!
    и май винаги се приземявам на Дто си...от там нещата се виждат по друг начин!
    Върха вече не го виждам- виждам мравките и цветенцата...видях и къщурката на двете буболечки...жовотът там си върви нормално- не виждам за какво трябва да се тревожа! не се тревожи и ти!

    ОтговорИзтриване
  9. Не и пиши, тя е опрничева, а нямах шанс да я укротя [im]http://www.laymark.com/i/m/m091.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  10. на нея- никога!
    на тебе за нея бях писала...ама по-издалеко така...уж тактично! между редовете! но- не
    неосведомена съм аз- по-добре да си мълча!
    не не, няма страшно -котката е наблизо- тя ми е цензурата! [im]http://laymark.com/i/m/m024.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  11. Май ме пита някъде, можеш ли да добавяш видео в коментарите. Може само линк, а в темите може всичко. То даже и мамунки нямаше, че ми помогна Pro [im]http://www.laymark.com/i/m/m201.gif[/im] за тях.
    Виж края на тази тема. Това е превода:
    Дует на цветята


    Под гъстия свод,
    където белия жасмин
    с розите преплетени заедно.
    Край покрития с цветя речен брод.
    Смеейки се сутрин,
    нека се спуснем заедно!

    Нежно плувайки прелестни цветове,
    по течението, покрай брегове,
    по блестящите вълни.
    Една ръка посяга,
    към брега се протяга,
    където спящата пролет живее
    и птицата, птицата пее.

    Под гъстия свод, където белия жасмин...
    Ах! Вика ни.
    Заедно!


    Под гъстия свод,
    където белия жасмин
    с розите преплетени заедно.
    Край покрития с цветя речен брод .
    Смеейки се сутрин,
    нека се спуснем заедно!

    Нежно плувайки прелестни цветове,
    по течението, покрай брегове,
    по блестящите вълни.
    Една ръка, посяга.
    Към брега се протяга,
    където спящата пролет живее
    и птицата, птицата пее.

    Под гъстия свод, където белия жасмин...
    Ах! Вика ни.
    Заедно!
    Източник: http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=82252

    ОтговорИзтриване
  12. прелест, просто прелест [im]http://laymark.com/i/m/m158.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  13. http://laymark.com/i/m/m1http://laymark.com/i/m/m197.gif58.gifhttp://laymark.com/i/m/m160.gif

    ОтговорИзтриване
  14. Извинявам се за по-горното недоразумение,просто се пробвах с "маймуницата" :),видно е,не се получи :(
    ПП Чайните спокойно могат да заместят йероглифите със "горилоглифките":)достойно неразгадаеми са!:)

    ОтговорИзтриване
  15. Това си опитал/а XD
    [im]http://laymark.com/i/m/m197.gif[/im][im]http://laymark.com/i/m/m158.gif[/im][im]http://laymark.com/i/m/m160.gif[/im]
    Просто постави всеки един от адресите между показаните тагове im (точно над мамунките е онагледено :29).

    ОтговорИзтриване
  16. ПП: "Маймуница" [im]http://www.laymark.com/i/m/m131.gif[/im][im]http://www.laymark.com/i/m/m121.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  17. [im]http://laymark.com/i/m/m120.gif[/im]

    ОтговорИзтриване