Манджички XD

Колко? мъка има на тоя свят

Това е въпроса.

Веднъж публикувах сходна тема, но ми я изтриха... няколко пъти. Та, тя гласеше

Цитат
За колко умен се мислиш

с подзаглавие
Цитат
това е въпросът


Приемам, че живота е това което се случва на е тая лисичка:

Публикувано изображение

Ако някой чака манната небесна, нещата да се наредят или да няма проблеми за да се усмихне, няма да доживее.
С нескрито злорадствам обяснявам на полупознати, че живота е гаден, а после умираш, усещайки, че не разбират, че това няма никакво значение.
Наскоро (със задна дата) си говорих с Емка що е то засукана мадама Публикувано изображение Обяснявам и там неща за бебчета и прочие, но не знам дали ме разбра... Та да си дойдем на думата, на Млечният път Публикувано изображение Всички сме се качили Публикувано изображение, върти ни, чак свят ни се завива, но още никой не е успял да слезе. Питам се, знаем ли къде се намираме? Дали всички сме на мястото си? Тц, отговарям да спестя мозъчна дейност. Тя е дефицит и подлежи на пестене. Като тока по комунистическо. Така се научаваш да цениш истинските неща. "Мисли само в краен случай." С други думи комисионна. Така казва маминка, а после ми сипва мляко...

Все си мисля, че по-важно от това къде сме е с кого сме Публикувано изображение Понякога е най-уютно да остана насаме с мислите си. Със себе си, Канибал. Защото си заслужава, отговарям преди да ме питаш.

Млечният път е наречен така заради млякото като символ на живота Публикувано изображение Зараждането на живота, пътя който поемаме с млякото, живота който майките дават с млякото, мястото което търсим в света - това са нещата които са провокативни. Разстоянията и границите вече не съществуват. Не говоря за политика, нито транспорта. Света е глобално село. Принудени сме да се адаптираме не само към махалата, но и към прииждащата и заливаща ни информация и влияние от цял свят.
Има ли място и за теб на този свят? Светът тесен ли ти е? Там където заслужаваш ли си? Къде мечтаеш да си? Никой от въпросите няма географски отговор. Млечният път е просто метафора на живота. Той е водовъртеж който убива желанието за собствена посока. Щом на всяка сила има равна по сила, но обратна по посока, то коя ли е тази на гравитацията? Блуждаенето, отговарям пак аз, за да спестя мислене. То, обаче се равнява на повече сила и е нужно допълнително да се озаптява. С тая цел е създадено министерството на образованието. Не мислете! Глава го боли само онзи който я ползва.

Чудя се кое е по-важно - кого харесваш или кой те харесва? Засуканите ме привличат, но види се пълни са с мляко, щом проявявам алергична реакция Публикувано изображение Ха-ха, сега се замислих. Щом не ми понася млякото, може да съм алергичен към живота Публикувано изображение

Нали знаете, живота е болест с летален край Публикувано изображение Никой още не е оживял от него Сега пък се сетих един виц... говорят си две близначета в корема на майка си... Инфи вече може да чете, нищо че е много смешно... Едното попитало:
- Дали има живот след раждането?
- Не знам - му отвърнало другото - никой не се е върнал още от там.
Експерименти се правят Публикувано изображение



Последните дни искрено се забавлявам и не можах да не се изкуша да си придърпам нещо.
Ето и историята, с продължение. Получих позволение и от тримата да я публикувам.

"Писмо до Мене си...

Понеже страдам от тризофрения, т.е. раз(с)троение на личноста, това писмо е писано от всеки един от Трите Ми Аз-а, към другите двама.

Скъпи Мене си,

Баси, това как звучи само, верно съм Си скъп - като се сетя, че почти цялата Ми заплата за Мен отива...
К'во да си кажа - с две думи: "нема к'во". Пиша си 'щото пак Ме е хванала простотията... тя всъщност не Ме е пускала, но това е друга тема... Казвал ли съм си скоро, че се обичам? Толкова се обичам, че чак Ми иде да си посегна. Може би довечера, като се прибера. с едната ръка ще държа огледало, с другата ше си мечтая за Мен... уф, много се размечтах... {Вярно Трих, кой ми написа това "специален", не ми ли личи, че съм?!}
Тук у блого положението е трагично, всеки пише за всеки, всеки против всеки, даже и против себе си понякога. Само Аз не съм против Мене си, но това е защото много се обичам. Аз и против други хора не съм, но те твърдят, че съм бил против нещо друго и за това те са против Мен. Те всъщност и те са против това нещо, но не винаги си признават, а и важното е да си против, явно е много модерно в днешно време. Това да си против е като да носиш ония изтърканите и скъсаните дънки, които се продават за нови - дали дойде модата на долните гащи с жълто отпред и кафяво отзад, които да могат да се намерят само по най-изисканите бут(н)ици? Има едни хора - Аз не ги знам кои са, и другото ми Аз не ги знае кои са, а и те не знаят, че са те, но си мислят, че са те и следователно става каквото не трябва да става. Товапоследното разбрах ли го или да си го повторя?
Въопште блого са напълни с едни комплексари, дето изобшту не ти требе да ги знайш к'ви са, 'що са и за к'во се борят (някои и за к'ъв). Някой орева света, че видиш ли 100 човека го харесвали, един не го харесал и 'що "ви'иш ли, той не ме харесва". К'во ти пука, че не те харесва? Айде има и такива идиоти, които като не те харесват тръгват да се заяждат с теб, 'щото и те са същите комплексари. И вследствие на това им куца сексуалният живот, а липсата на секс прави чудеса с хората. (всъщност нищо хубаво не прави с тях, тогава защо е "чудеса"? Трябва да е "ужася"). Та тъй - липсата на секс прави ужася с хората. И те почват да си избиват комплексите като се заяждат с теб. Хубаво - да вдигнеш ръце от някакъв такъв - иди-дойди. Но да пишеш епопея на онеправданите гении за това, че някой е казал с едно изречение: "Не те харесвам". Ами из(с)винявай. Едно скапано малко миниатюрно изреченийце и нищо повече. И Мен има доста хора, да не ме харесват, но Ми е през ЖизненоВажните Органи тяхното мнение. Хората, на които държа Ме харесват. Останалите - за повечето Ми е все едно, за остатъка - ами там Ми е още по все едно. И като някой ми каже, че не Ме харесва - Дреме Ми, Аз се харесвам, а на теб какво ти харесва ми е все едно!
Или някой написал нещо и получил оценка само +28 (с ДДС). Лелееее, УжасТ. Ама как може, защо никой не е гласувал? Как може да не ми оцените гениалното творчество? Анатема! Калпазани, вагабонти, неразбирачи, такива. А недай си мене си този някой да получи минус, лелее, тогава третата световна е вече в разгара си. Добре, че е нейде далече, че иначе сигурно погледа му нямаше да е кървясал, ами направо революционирясал...

А сега чудно ли е, че в главната сега се вясвам само от дъжд на вятър (днес вали и духаше, та за това) или ако някой ми обърне специално внимание за нещо (днес не ми обърнаха, но направих грешката да вляза). Не съм чел нищо от псотовете, освен тези на Планков (много добра работа) и на Мейкъра (там пропуснах по-голямата част от коментарите по обективни причини)- на останалите най-много да им прочета резюметата... Бърр, потрепервам само като си спомня, ако не бяха нещата на Планков, май щях цяла седмица кошмари да сънувам... Общо взето, като се замисля в момента преразказвам последният му пост със свои думи - извинявай не е плагиатство, а отдаване на почит (:
За това май ще продължа да си влизам само в Литература, Метъл и Веселие, а вие по гладната... главната... се дърлете колкото си искате. Ако някой пита после къде са Ванката и останалите от старата гвардия - ми нема ги, нема и да дойдат, те не са таквиа мазохистични простаци като мен, че да изтърпят всичката тая помия, която им се излива пред очите. Вярно, не може постоянно да се пишат постове за хубави неща, за птичките, пчеличките, пролетта. Може да има и някой гневен, случва се, това е идеята на блога, да си излееш мислите и чувствата, които са те заляли в момента. Но когато мислите и чувствата ти са някакви посредствени и злобни неща, (които, ако се случваха на някой ВИП (Вери Импортант Посерко) щяха да красят страниците на Жълт Труд, Шок, Хай Клуб и Чалга нещо си), тогав аположението е... ами такова, каквото е в момента. Вместо да се дърлите, по-добре кажете вълшебната фраза: "Хай, наздраве и Сартек да ви се явява"

Това е от Мен.

Искрено и Лично Мой,

Аз

P.S. Обичам се!!!

P.P.S. Ама много!!!"

източник

На работа съм... някой ден ще си подредя мислите. Има много хаус да се компенсира.

7 коментара:

  1. Честит празник. Днес е Ту би Шват. Праника се отбелязва с садене на дърво и похапване цял ден на сушени плодове. Купувам си готов комплект и най-уважавам смокините и кайсиите. Препоръчват да не е повече от 100гр, защото ги омесват с брашно, за да не слепват. На мен нищо ми няма и ги омесвам с арак. Арак е подобие на мастика. По 100гр за сърце. Бялото вино от рождения ден свърши, след него и червеното. Този арак, ако изкара до края на седмицата - изкара, ако ли не - преминаваме на бира. Заприиждаха кандидати за място на Вадим, но до един са убити шушлеци. Кажат ли, ще ти звъннем, чакай от умрял кон чеп. Ще ми липсва, заради ташизма и най-вече губя манекен за фотокомпозициите.Честит празник. Днес е Ту би Шват. Праника се отбелязва с садене на дърво и похапване цял ден на сушени плодове. Купувам си готов комплект и най-уважавам смокините и кайсиите. Препоръчват да не е повече от 100гр, защото ги омесват с брашно, за да не слепват. На мен нищо ми няма и ги омесвам с арак. Арак е подобие на мастика. По 100гр за сърце. Бялото вино от рождения ден свърши, след него и червеното. Този арак, ако изкара до края на седмицата - изкара, ако ли не - преминаваме на бира. Заприиждаха кандидати за място на Вадим, но до един са убити шушлеци. Кажат ли, ще ти звъннем, чакай от умрял кон чеп. Ще ми липсва, заради ташизма и най-вече губя манекен за фотокомпозициите.

    етикет: защо в мъртво море няма живот, за какво да чертаем диаграма, protivogaz

    ОтговорИзтриване
  2. Помня фотосесията му със тъмно синия шушлек в поза симулираща буден трудовак, леко отпуснат върху въртящ стол :23
    Да ти кажа, в "По жицата" има оптимизъм, предимно за по-мургавата част от населението, което навява на мисълта, че не се възползваме пълноценно от даденото ни на тепсия, или по трафопостове и телеграфни стълбове. Това в контекста на заглавието.
    Батман изгуби Робин, като се замислиш, логично е. Но пак ни изненадва, както всяка година снегът ни изненадва в България. Не знам как става, но всяка година сварва държавата по бели гащи и докато ги обуят, поледицата вече се е стопила от пролетното слънце...

    ОтговорИзтриване
  3. [im]http://laymark.com/i/m/m097.gif[/im]
    хихихихи
    казал си им го!
    и какво ти направиха после? [im]http://laymark.com/i/m/m073.gif[/im]
    да бе- май са ти накривили шапката... [im]http://laymark.com/i/m/m009.gif[/im]
    ...упражнявам се с емотките...нищо повече
    ...не е коментар това- само си се кефя нещо тука...за какво ли?...[im]http://laymark.com/i/m/m138.gif[/im]
    някой кове пирони в к.....а на системата вместо мен
    нее...просто маймуняците са страхотни- нали трябва да напиша нещо за да ги ползвам! [im]http://laymark.com/i/m/m164.gif[/im]
    чуствам се пролетно солидарна...расте ми кокиче зад ухото, толкоз съм доволна
    ама, още ми е пепитено пред очите от онези анимирани зайци- [im]http://laymark.com/i/m/m197.gif[/im] че по-нарядко ги ползвай де, има стари ора тука!!

    ОтговорИзтриване
  4. Че, к'во им е на зайците [im]http://www.laymark.com/i/cz/cz36.gif[/im]
    Върви тука да гласуваш в защита на мамунките, че са на изчезване - http://fedorcka.blogspot.com/2011/03/blog-post.html [im]http://www.laymark.com/i/cz/cz53.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  5. http://www.youtube.com/watch?v=V9a6GlHTOn8&feature=related

    (гласувано е за за мамуните) [im]http://laymark.com/i/m/m012.gif[/im] [im]http://laymark.com/i/m/m052.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  6. [im]http://www.laymark.com/i/m/m190.gif[/im] Какво стана с гласуването?
    Докладваха ми, че никоя от вечрапразнуващите мамуни не се е снимала, за проклетия, и няма никакъв, ама никакъв материл за дописниците, яязък!
    Кога ще измислят "редакция за коментарите" за вашия тип блогове?- толкова много грешки се нароиха напоследък, че вече ме е срам да изпускам мисли от главата! [im]http://www.laymark.com/i/m/m020.gif[/im]

    ОтговорИзтриване
  7. Добрата новина е, че току що успешно добавих списък с последните коментари [im]http://www.laymark.com/i/m/m121.gif[/im]
    Приемам поощрения секакви [im]http://www.laymark.com/i/m/m155.gif[/im][im]http://www.laymark.com/i/m/m186.gif[/im]
    Анкетата втасва.
    Коментарите дори аз не мога да редактирам... за сега [im]http://www.laymark.com/i/m/m122.gif[/im]

    ОтговорИзтриване