Манджички XD

Анатомия на приятелството

А стига ве Публикувано изображение
Вече и на морзова азбука не мога да си играя Публикувано изображение

Публикувано изображение

Преди мнооого години, през 5 планини и 3 реки ми тръшнаха по модул да правя кодекс на приятелството. Аз май бях единственият който беше наясно, че правила в това не може да има. Най-смешно ми е когато някой дефинира приятелството като


Цитат
да знаеш нечие име
Публикувано изображение

Странно е и че мнозина чиято нет култура е ниска и са си изплющяли имената по Скайп, форуми и паланки, не могат да оценят моята откровеност в оставеното празно поле. Ами, че най-лесно е да се изтипосам - ето ме Петкан Патки Пасев, пък може и в женски род да пиша, а с аватар арна мацка минавам и за тачена любимка от няколко модератора. Не, че и в Калдата няма такива де... няколко... "НО" (както пише някой Публикувано изображение) глава боли само който я ползва! Не слагам главни букви, защото ми разваля визията.
Междувпрочем държа да благодаря за една от малкото (хубава работа, единствена е Публикувано изображение) екстри които новата по-еФтина визия на Калдата предлага - а именно съобщението за редакция отсъства. С останалото свикнах, че "новото" ми беше добре познато от други нет полянки и не можах да му се израдвам искрено Публикувано изображение.
Само привидно е маловажно, ей! На една друга полянка се записва не само последната, а ВСЯКА Публикувано изображение редакция. Това беше илюстрация какъв перфекционалист съм и незнайно защо изглеждаше грозно... абе, я да си я потърся, хахахахах...
Ето яя Публикувано изображение

Цитат
«Edited: петък, 03 април, 2009, 04:23:39 от vorfax »

«Edited: петък, 03 април, 2009, 19:19:25 от vorfax »

«Edited: петък, 03 април, 2009, 19:30:44 от vorfax »

«Edited: петък, 03 април, 2009, 19:31:57 от vorfax »
Хубаво се усетих навреме и се озаптих Публикувано изображение



Първо ще изнеса малко факти "от кухнята", а после ще поразсъждавам. Съдейки по първото съм между 15 и 16, а по второто - дядка, хахахахах Публикувано изображение


Цитат
mariela_es написа на 21 октомври 2009 - 22:33 :
Ами прочетох цялата публикация!Най-накрая!!! Ох...


мерси испанке Публикувано изображение, подминала си и Публикувано изображение заради мен Публикувано изображение



mariela_es написа на 21 октомври 2009 - 22:36 :
...А относно годините ти,след тая публикация ти давам между 35-40/без да се обиждаш...


Публикувано изображение Публикувано изображение


И извъобще, много е неприятно лицемерното приятелство на признак "опаковка". Защото е повече "лицемерно" и по-малко "приятелство". Или като в историята за Пешо - не бил Пешо, ами Мешо и не било мерцедес, ами москвич, и не го спечелил от лотарията, ами го блъснал. Или като Голямото Коледно Намаление, което би трябвало да предизвика Голямото преселение на народите, но се оказва, че е голямо и коледно, но не и намаление.
Изглежда от визията се и печели. Инак нямаше да има пресметлив човек (че е пресметлив пресметлив е, ама не е човек), щом снимката ми чезнеше в небитието 3 пъти.
И тук иде реч за моето "ЗАЩО?" То е продължение на темата ми "Смисълът на живота", която имидж файл запрати там където завистниците ми пожелават да я последвам. Не става въпрос за "на село", а за там откъдето се връщам. Стана случая със салама куче да се плаши Публикувано изображение
Та, за възрастовата особеност на личността ставаше дума. И за ред други неща де, ама слушам музика и мисълта ми лети, рее се в безбрежното блаженство на свободното време изскопчено от часовете за сън. Вчера четох, на първо място е. Спането 6 часа е първата крачка към оптимизацията на човешкият живот. Аз си издействах бонус и още 60 часа месечно Публикувано изображение Ръся емотки, да не вземе някой да ми напише нещо сериозно отдолу. Винаги има риск Публикувано изображение
За какво говорех? Аа, да. Без емотки - 40 годишен, с емотки - 16. А визията нямала значение, да бе Публикувано изображение И след мен и след някой грозник може да се обърне мацка, ама който твърди, че е едно и също, ряпа да яде.

Цитат
Ха сега деца къжете, де са му ръцее-тее.


... както се казваше в една популярна коледна песничка.

Питаха ме наскоро къде се намира секса в пирамидата на Маслоу:



Публикувано изображение


Отбелязано е със син цвят, отговорих Публикувано изображение Оставям на дървените философи да изяснят секса частен случай на любовта ли е или обраното. Както и дали съня е кофти заместител на кафето. Последната мисъл не е моя, държа да отбележа, за всички които харесват темите ми толкова много, че не им се вписва да са писани от същото пале дето ги 'апе. Абе, нали не съм бясно, нека си 'апя. А и по-скоро аз може да се заразя нещо така... Айдее, тръгна някой към Скайпа да съобще, че не съм Го споменал с главна буква Публикувано изображение
В нет общуването си има един голям недостатък, който мнозина ползват за преимущество. Ограничен си до това което е написано. Когато пък някой умник се хвърли да чете "между редовете" става една напудрена комедия от грешки. Лесно е да си извадиш изводите от това което е написано, но не можеш да си направиш изводите за това което ти е спестено. Едни са виждали дупето ми Публикувано изображение, други са усещали друго Публикувано изображение. Бива ме и да нареждам (и пъзели) и да бъда нечий най-добър приятел. "Уважение всекиму, аванта - никому." Така пише на кварталната бакалия.

Публикувано изображение

Таа, за какво говорех Публикувано изображение Аа, да, за любовта. Любовта е като войната - в смисъл и в двете има жертви. Е, може и със заложници, но си е жива загуба на време. В любовта и войната няма правила, това е единственото правило, но като такова не се спазва. Ето илюстрация на любовта - Публикувано изображение Тя идва изневиделица, удря те, зашеметява те, а после ходиш замаян и имаш проблеми с паметта.
В първи клас пишех любов с "ф" - любоф. Още от ранна детска възраст ми внушаваха, че в любоФта има правила (и граматика). Вероятно същите които бяха наясно, че е тъкмо обратното, но могат да променят бъдещето на дъщерите си като ми промият мозъка. Добре, че не го ползвах много тогава Публикувано изображение





След последната мисъл вече сериозно се замислям дали има подходящо заглавие за темата ми. А също и дали съществуват извънземни... и какъв е смисълът на живота, но за последното готвя тема. Тя узря, че и презря, ще сея семки, ще жъна... еех...

Таа, говорих за нет общуването. Води се род общуване, семейство безделници, подклас... айде стига съм откровеничил Публикувано изображение
Не се пестете, защото и живота нищо не ви спестява!
Ако ви се яде сирене - ЯЖТЕ СИРЕНЕ!
Аз не мога, редно е да ви завиждам. Ако не ядете сирене всичко се обезмисля. На кого да завиждам??

Публикувано изображение

Много болка има на тоя свят, знам. Бъдете съпричастни - споделяйте я.

Публикувано изображение

Стига лозунги, че всеки ме състарява с 5 годинки Публикувано изображение

Нека поговорим за чата - този интимен досег до струната наречена душа...

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Добре, стига сме говорили.

Снощи писах, че хубавите моменти си имат един голям недостатък - рано или късно причиняват носталгия. Всеки реагира по различен начин на нея. Едни въздишат, други се тръшкат, трети обвиняват света и вселената, четвърти отричат всичко и го загърбват с грандиозен скандал и заминаване до утре, до другият спектакъл. Живота е сцена, а тук си имаме (както бе наречена) една хубава полянка. Ние сме актьорите. Играем себе си, играем други, играем по правилата, играем против правилата, играем за да радваме публиката или за да радваме само себе си. Защо го правим? Отговорът вероятно се крие в онази тема която наскоро написах тук - Смисълът на човешкият живот. Живота ни е търсене, търсене на самите себе си, път към себе си, себепознанието, към щастието, към преодоляване на неволите, към приспособяване, към щастие.

Всеки който прави нещо го прави защото го иска. Ако някой не го иска, няма да съм аз онзи който ще го моля да го прави против волята си, да го връзвам или храня на системи. Чувството на удовлетвореност е най-хубавото чувство. Дали да изсипеш кофа с лaйна на терасата на съседа който не харесваш, дали да направиш жената/мъжа който обичаш щастлив, дали да постигнеш желаната кариера, все правим тези крачки - малки за човечеството, но големи за нас, които осмислят живота ни.

Ето, наскоро имаше тема за успехът. Той е разностранен, за едни нещо не струва пет пари, а за други е оргазъм. Всеки е индивидуален, защото е личност. Аз не искам да си говоря с дървета, искам личности, а другомислието ме кефи, ей тъй, обичам да чувам "напротив" и колкото и лош смисъл да се влага в "отговарям му", искам да ми отговарят, а също и аз да отговарям. Сигурно заради онзи истински смисъл на Успехът - надделяването над другите, надделяването и над мен самият.

Не искам да ми спестяват и не искам да спестявам. На това се казва пълноценен живот. Няма розови очила, няма подбрани посетители в блогът ми, няма привелигеровани/ цензурирани/ неудобни. Останалото е частен спектакъл/ концерт по желание/ поръчково изпълнение. Скопено.

Лесно беше, на един дъх. То си и личи де Публикувано изображение
16,3 поста в "Празните приказки". В това е истината. Изчислил съм го, а бях най-добрият, може да ми се има доверие. С 16,3 поста в "Празните приказки" се прави приятелство.




Публикувано изображение



Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение


поздрав

8 коментара:

  1. :21 С риск да ме турнеш в някоя възрастова група (като 60-65 годишни), ще напиша:
    Всеки лозунг ме лишава от 5 стотинки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ели микрохирургът стоеше в кантората си и се заливаше от смях пред монитора си.
    В началото на зимата в московските времена се отоплявахме с печка "Луч". Тя струваше 2 рубли и представляваше подобие на сателитна антена с реотан.
    Аз влязох в кантората, а подир мене и Давид. Смехът ни привлече и видяхме на монитора снимка. Някакъв гол, надървен си бе надянал сателита от подобна печка. Давид ме попита, дали знам какво е това. Аз му отговорих, че знам, защото съм имал същата печка. Той се опули и прие отговора буквално.
    - Ти си ходил в такъв вид? Слагал си подобно нещо?
    – Да, я си представи ако бях с подобен капут, какви панталони трябваше да нося?!
    - Знам ли те, нали си дизайнер?
    Извод. Не пий от отровната вода, защото нямам сили да крещя! Пресъхнах!

    ОтговорИзтриване
  3. ... а всеки работен ден съкращава живота с 8 часа :04
    Pro, уби всичко деЦко в мен :02

    ОтговорИзтриване
  4. да се подсетя!!! [im]http://laymark.com/i/m/m054.gif[/im] [im]http://www.youtube.com/watch?v=wTBTQbkCl3w[/im]
    непременно да се върна пак тук...
    май ловнах нещо...[im]http://laymark.com/i/m/m083.gif[/im] [im]http://laymark.com/i/m/m062.gif[/im]
    (двойките мамуни са също провокация за мен, но практиката му е майката)

    ОтговорИзтриване
  5. [im]http://laymark.com/i/m/m054.gif[/im]
    Нежност e когато
    искам да политна
    в Есен
    с листопада
    слънчево усмихнат,
    с онзи Лъч лакирал лявото ми кутре-
    Идваш ли?
    - донасяш нежност и за утре!
    Нежност е когато
    искам да политна-
    твойта крехка радост
    същото постигна-
    каза ми това което идва от сърцето-
    песенно, на терца
    в теб мигът звучи а в мен отеква...
    В този жълт следобед ти, с душа тъй млада
    даваш полет някому -
    отсрочка в края си денят ни дава-
    още час по-чиста
    oще час по-млада
    и съзвучна с листопада
    тръгвам днес през Есента със много нежност
    с още малко вяра!

    ОтговорИзтриване
  6. Тука Инфа* би ти паснала, тя може да пише поезия [im]http://www.laymark.com/i/m/m010.gif[/im], аз мога само рими.

    * - http://www.kaldata.com/forums/index.php?showuser=15536
    Издирва се! Предвижда се награда за успелият да се свърже с нея [im]http://www.laymark.com/i/m/m186.gif[/im]
    Да се доведе в читаво състояние [im]http://www.laymark.com/i/m/m113.gif[/im]

    ОтговорИзтриване